A nagy nevű cég hazai márkaszervize írd és mondd: több, mint 4 hónapon át nem volt hajlandó kiszállni a hiba bejelentésére! Amikor végre kegyeskedtek kijönni, egyszerűen közölték, hogy a hagyományos hűtőgépek sajnos nem javíthatók, dobjam ki és vegyek no frost rendszerűt, azok javíthatók. Amit természetesen már a bejelentésben közöltek alapján is tudtak, vagyis közölhették volna telefonon is, ami ingyen lett volna! Mindezért a szerelő felvett összesen 7.000Ft-ot: 3.000Ft kiszállási díjat és 4.000Ft bevizsgálási díjat. Panaszomra a szerviz azt válaszolta, hogy jogos volt a bevizsgálási díj, mert a szerelő a készülék hátulján ellenőrizte azt, hogy... Ez már innentől nem igaz: a készüléket ugyanis ehhez előre kellett volna húzni, ami - az IP kamera felvételével igazolhatóan - nem történt meg. Ami azonban ezután jött, az ám csak az igazi! Az eladóval - az Euronics szaküzlettel - azt közölték - legalábbis a szaküzlet tájékoztatása szerint -, hogy megtörtént a bevizsgálás, és meg is javították a készüléket! Majd amikor szembesítettem a szervizt ezzel, azt válaszolták, hogy a készülék palásthibás, amit gazdaságosan nem lehet megjavítani, majd kijelentették, hogy maximum kedvezményes vásárlást tudnak felajánlani nekem... Ehhez képest az Euronics azt írta, hogy amennyiben a szerviz igazolja, hogy a készülék javítása nem gazdaságos - vagy egyáltalán nem javítható -, akkor módjukban áll azt kicserélni! (Persze ha azt a tájékoztatást kapják, hogy a szerviz sikeresen megjavította a készüléket, akkor nyilván eszükbe sem jut a kicserélés lehetősége.) Amúgy a szerviznek eszébe nem jutott még elnézést kérni sem azért, hogy egyébként 4 hónapig az időjárás hutötte az élelmiszereimet...

http://baldoroo.atw.hu/Whirlpool-Euronics.pdf

Ha ez Európa nyugati felén történik, a Whirlpool vezérigazgatója (elnöke) maga jön ki hozzám, legalább félóráig meaculpázik, hozza magával kárpótlásként a cég legújabb készülékét, az adott márkaszervizben pedig a portástól az igazgatóig mindenki csomagolhat: még aznap menesztik az egész bagázst... Persze a Balkánon más a helyzet... Legalábbis addig, amíg a Whirlpool központjában még nem tudnak arról, hogy mit művelnek a cég égisze alatt azok a balkániak, akiket ők fizetnek, mégpedig messze érdemükön felül!